Put your hands in the air!!

Woho, galen kväll igår kan jag säga!
På eftermiddagen så åkte jag som sagt till Victoria där även lite annat folk var. Solade, badade och hade allmänt trevligt :) Cyklade sen hem och fixade mig innan jag sen mötte upp dom och massa andra tjejer i almedalen.
Åt lite mat där innan vi traskade mot Gute. I början kändes det lite lamt eftersom det var övervägande 96:or och 97:or där. När sedan några startade ett eget dansgolv på övervåningen så var det mycket 94:or och 95:or där vilket var kul. Och vilket drag det var. Folk var helt galna- sjukt kul :)
Runt 12 så drog vi oss mot öster och träffade på lite folk på vägen innan vi cyklade hem.
Sjukt kul kväll tillsammans med underbara människor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback