Tiljans

Ja som sagt.. Skrev ju igår att jag och några skulle vara med på en grej.
Jag och lite dansare från dansskolan har nämligen satt ihop en dans och var idag med på uttagningen till tiljans tallanger. Finalen är på Kneippbyn i Augusti och dit vill man ju komma! :)
Vi har iaf tränat och fixat oss hela dagen, för endast 57 sekunders uppträdande.. hehe
Om vi går vidare har vi inte fått reda på än...

Under kvällen så har jag träffat söits Josefine. Tog en sväng förbi hamnen för att köpa glass och har bara gått där och pratat och tittat på folk. Riktigt mysigt :)

Imorron blir det jobb igen.. Sen fotbollsträning! Bara 4 dagar kvar till vi drar till Tyskland-tjoho :)
Uppdateringen vet jag inte hur den kommer bli. Skriver när jag har lust :)


Vi idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback