No time

Känner att bloggen ligger allra längst ner på min prio lista just nu. Har ap mycket i skolan till nästa vecka, dans, fotboll und so weiter...
Efter nästa vecka blir det ääntligen höstlov och lite tid för avkoppling. Veckan efter Grekland har varit ganska fullsmockad. Mycket man har missat i skolan och sånt där. Har fått ett hyffsat bra grepp om allt nu så det känns ganska bra.
I dag kunde jag även bocka av mitt svenska tal som jag höll idag. Var sjukt nervös men det gick ganska bra :)

Efter skolan har jag mest varit på dansskolan för att dansa disco. Sen har jag räknat lite matte.

Bloggen får som sagt vänta. Vet aldrig när jag kommer skriva nästa gång utan det får bli en liten suprise!


Slänger in en liten småfin bild på mig och Joss som ni kan roa er att kolla på :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

snygg, snygg, snygg, snygg, snygg, snygg

2011-10-15 @ 21:47:42
URL: http://sannamineord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback