Ett hektiskt dygn

Imorse var det att gå upp i tid eftersom det var samling på P18 vid 10. Spelade match mot Stenkyrka.. En riktigt dålig match tyckte jag. Dom kör så himla tråkigt spel så aa vi fick inte igång vårt spel. Förlorade med 4-0 och Fanny stackarn bröt nyckelbenet vid en närkamp. Tänker på dig vännen ♥

Resten av dagen alltså från 14-19 så har jag varit på dansskolan och tränat formation med G-vision. Woho vad bra det komer bli :) Vi ska ju på vår första tävling den 24:e så det gäller att ligga i hårdträning.

Just nu är jag inne i sån där period då jag får allt att precis gå ihop. Det är skolan, mycket träning på dansen, fotbollen och mitt rum som renoveras där jag vill vara så delaktig som möjligt med arbetet.
Det är kul när det är saker hela tiden men det känns i hela kroppen vill jag säga.
Dom sista timmarna dansträning var det knappt så att kroppen orkade.
Men men, full fart- det är det jag tycker om :)



Imorgon väntar en ny skolvecka! Då får jag träffa min snygga vän Josefine!! :)


Kommentarer
Postat av: sanna

och din snygga vän sanna....

2011-09-12 @ 16:29:10
URL: http://sannamineord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback