Hej du sköna träningsvärk!

Igår var det en intensiv dag. Vid 3 var jag och Soffan assistenter på discon.. OMG vad jobbigt det var, hehe. Nej men det var kul! Sen direkt efter det så tränade vi på fenix med G-vision. Vid 19.40 började vår disco och jag säger bara O M G!!!!!!!!!!!!!!!!! Asså seriöst, det var det jobbigaste danspass jag har varit med om i hela mitt liv. Jisses vad Sara la ribban högt! Haha, men det behöver vi, vi latmaskar..
Kul koreografi var det också :)
Idag var det studiedag- en dag för studier.. Hehe, blev väl kanske inte så mycket med det. Från 9 i morse till 19 i kväll har jag varit på dansskolan. Först träning med G-vision i drygt 8 timmar sen jazz.
Känns ju lite i kroppen kan jag ju säga. Både från igår och idag. 
Känns att hösten har knackat på dörrn då all träningen kommer igång på riktigt!
Imorron har jag en lektion och slutar vid 11. Vid 16 lämnar jag ön för ett dygn och åker med alla dansare till Gävle. Första tävlingen med G-vision.. Hur ska detta gå?? Ska även tävla par med Teresia :)
Är sjukt taggad!
NU ska jag nog sova!
God Natt!
Bild från tävling- SNYGGT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback