Let's move

Började halv 10 med gympa idag. Springning stod på schemat. Vi skulle springa i 25 minuter.. För mig kändes det ganska jobbigt eftersom när jag springer så springer jag ganska snabbt och är ute typ en kvart sen är jag död. Men 25 minuter i behagligt tempo är något jag ska fortsätta med. Riktigt skönt :)
På hålan kilade jag och några andra tjejer från klassen till pastavagnen och åt lite mat och snackade strunt- riktigt trevligt :)

Blev sen lite trämning med Teresia. Första tävlingen snart ju! Har gjort om vårt par lite, sjukt snyggt om jag säger det själv :)
Sen ikväll har jag varit på fotboll..
Imorron blir det en kort dag. Sen ska jag hem och plocka ut grejer från mitt rum. Tapeterna har anlänt så nu är det bara att sätta igång.. Sen ska jag hinna med lite plugg också!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback