Vart jag mig i världen vänder

Gårkvällen hos Sara var verkligen hur mysig som helst.. Åt god mat och snackade massor. Blev sen god efterrätt med fotbollstittande och massa annat. Hann även med att ta en promenad i natten, mysigt :)
Av mig, Hedvig, Lovisa och Mathilda fick hon en Kenza ring som hon blev väldigt glad över. Riktigt kul!

Kom hem runt halv 1 och gick och la mig direkt eftersom jag var så himla trött.
Imorse uppvaktade vi syster min som fyller hela 13 år idag! Stor tjej ♥
Hon fick gotlandsring och trosor av mig :)
 
Sötis twinsen Elna och Hanna!                                                                                      Jag och Mathilda!


Känner att kvallan är på topp på denna bild!                                                                                 Vackert!


13 åringen!


Kommentarer
Postat av: tove

Hej Anna! :D



Jag kommer börja blogga igen nu!! :D

Ville bara säga det :)

Och att om en framtid att du kanske vill göra en ny header till mig, för jag vet inte vart min gamla fina har tagit vägen. Har ingen bild än :)

Men säg till om du vill göra en :)



puss & kram sötis

2011-09-03 @ 12:00:10
URL: http://tovewidanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback